fredag 17. desember 2010

Første gang med toving



Dette skal forestille vinposer. Tovete vinposer strikket etter oppskrift fra et eller annet juleblad jeg kjøpte.
Fant ut at jeg hadde lyst til å gi en oppmerksomhet til de fantastiske damene på avelingen i barnehagen til datteren min. Det ble da kjøpt en flaske vin (etter at jeg hadde forhørt meg om st det var ok) også strikket jeg poser til. Synes posene ble tova litt for hardt og at de ble litt for små, dvs. for korte. Måtte liksom hale og dra for at vinen skulle bli dekket helt. Neste gang skal jeg vaske på litt mildere program og strikke litt lengre. Mottagerene ble nå fornøyde da og det er bra. Synes barenhagepersonellet i barnehagen til datteren min gjør en helt fantastisk jobb. Håper de forstår at de er verdsatt.

Ingen kommentarer: