mandag 20. desember 2010

Superbursdag


Ah, for en fantastisk dag. Jeg har bursdag i dag og det har vært en strålende dag. Jeg har fått mange fine gaver og mange hyggelige hilsner. Må bare ramse opp gavene for de var så fantastiske: Kamera fra sambo, syskrin fra svigermor, bok fra niesene, WillowTree figur (mother and daughter) fra en kollega. Oh, jeg blir helt paff av å få så mye fint. Da jeg kom hjem fra jobb vartet sambo opp med middag og dessert. Helt genialt.
Broren min kom innom med familien. Vi pleier å utveksle gaver på bursdagen min også pleier vi å pynte juletre og det synes jeg er veldig hyggelig. Lille snuppa var så trøtt og ville legge seg så hun ble ikke med på pyntinga i år, men neste år tenker jeg det blir morsommere. Vi er invitert på juletrepynting hos fetterene hennes på lille julaften så da kan det jo hende det blir litt pynting på henne alikevel.
Akk, ja, da er det et år til neste bursdag.

Ingen kommentarer: