søndag 30. januar 2011

Kulturell

Jepp. Da har vi deltatt på 60 års gaven til svigermor. Den bestod i theater og middag. Vi var på Det Norske Theater og så Enron. Jeg visste ikke at alle stykkene der går på nynorsk så det kom som en overaskelse. Men, jeg har ikke problemer med det så det ble en veldig positiv opplevelse. Synes skuespillerene spilte bra og historien er jo sann. Dog en trist historie. Etterpå var vi på restaurrant Eik og spiste 5 retters middag. Det var helt fantastisk mat og drikke. WOW. Jeg var litt skeptisk for jeg tenkte at jeg sikkert ikke kom til å like halvparten. Men, det var kun desserten jeg ikke likte og det gjør jo ikke noe. Farfar var hjemme og passet på lille snuppa vår. En superfin kveld!!! Det aller beste var at svigermor hadde det kjempefint.

Ingen kommentarer: